Друзі сайту

Цікава наука «Цікава наука» – ютуб-канал, який займається перекладом і озвученням науково-популярних та освітніх відео на різні наукові теми з фізики, астрономії, біології, географії та математики. Метою каналу є покращення ситуації із науковою грамотністю серед глядачів, які бажають отримувати інформацію українською мовою.
Наука та Всесвіт «Наука та Всесвіт» – ютуб-канал, який робить переклади та озвучення українською мовою відеороликів наукової тематики про сучасні дослідження Всесвіту, природи, людини. Багато людей навіть не уявляють, що таке сучасна наука і над чим зараз працюють вчені у світі. Канал для тих, хто цікавиться сучасністю та бажає знати, яким буде наше майбутнє.
Екологія життя «Екологія життя» – сайт про екологію, на сторінках якого Ви зможете знайти багато цікавої інформації навчального, і не тільки, характеру. На сайті представлена освітня інформація з усіх розділів екології та охорони навколишнього середовища. Та «Екологія життя» це не тільки гола теорія, а й різні цікаві статті, новини, фотографії і багато іншого на екологічну тематику.
Prometheus «Prometheus» – це український громадський проект масових відкритих онлайн-курсів. Його метою є безкоштовне надання найкращих навчальних можливостей – доступ до відкритих онлайн курсів на різні теми (бізнес, історія, ІТ, іноземні мови і т.д.) може отримати кожен і абсолютно безкоштовно, потрібно лише перейти на сайт проекту вибрати те, що вас цікавить. Отож, все що потрібно для здобуття освіти – це комп’ютер та інтернет!
Prometheus «ScienceUkraine» – сайт з новинами науки і техніки. Нові технології, наукові відкриття, дослідження космосу і багато іншого. Окрім іншого, на ScienceUkraine є можливість вести блоги (відповідної тематики звісно ж), публікуються цікаві та корисні інфографіки, відео та інше. Загалом, заходьте і дізнавайтеся самі.