NASA показало концепт міжзоряного космічного корабля з варп-двигуном

Художник і спеціаліст в області 3D-графіки Марк Рандемакер (Mark Rademaker) опублікував у своєму Flickr нові концепти корабля NASA з варп-двигуном. Космічний корабель, обладнаний деформаційним двигуном (варп-драйвом), може переміщатися швидше швидкості світла, створюючи деформацію простору. Хоча на справді, на фізичному рівні він не переміщається швидше світла, зберігаючи тим самим постулат Енштейна про те, що будь-яке матеріальне тіло не може переміщатися швидше світла.

IXS Enterprise

Корабель IXS Enterprise розробляється NASA з 2010 року. Над ним працюють вчені-фізики Гарольд Вайт (Harold White) і Майк Окуда (Mike Okuda). Вони створюють теоретичну основу для корабля, який зможе здійснювати міжзоряні перельоти за прийнятний час. Для цього припускається використання технології варп-двигуна, який генерує кругом корабля варп-поле, котре викривляє простір і скорочує відстань між двома точками.

“Ми достатньо довго працювали разом з доктором Вайтом над створенням моделі майбутнього космічного корабля. І у нас вийшло досить невелике судно, поміщене в центрі двох кілець, які використовуються для створення пухиря деформації простору-часу”, – говорить пан Рандемакер.

Рандемакер приступив до робити над проектом в 2012 році. Опубліковані ним концепти були розроблені в середині літа 2013 року. Наступні ж 11 місяців пішли на їх доробку і детальне опрацювання ескізів. Так, кінцеві варіанти ілюстрацій були опубліковані в травні 2014 року, а Рандемакер відмітив, що на їх допрацювання пішло близько 1 600 годин.